ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

Moj željeni budući posao

Najviši toranj na svijetu
Burj Khalifa
U životu svatko želi posao koji mu se sviđa, a da je i dobro plaćen. Tako ja želim postati arhitekt ili inženjer. Posao je dobro plaćen i ja bih još i uživao u njemu. Meni je zabavno crtati bilo što pa biste pomislili da mi je najdraži predmet likovni, ali to uopće nije tako. Moj uzor je meni moj vlastiti otac. Zbog toga što on svaki posao napravi i bolje nego što se tražilo, s klijentima se dogovara za ono što bi im bolje pasalo, odjednom radi više poslova, na sve misli i sve obavi. U arhitekturi se mora paziti na masu, formu, volumen, prostor, teksturu, strukturu, svijetla i sjene, materijale i cijenu cijele izgradnje. Također, u arhitekturi je vrlo poželjno i da rezultat dobro izgleda i da će ga se pamtiti po nečemu. Najviši toranj na svijetu se nalazi u Dubai-u i visok je 828 m s antenom. U komentare pišite što bi vi htjeli postati!

Nema komentara:

Objavi komentar