subota, 11. studenoga 2017.

Moji hobiji

PLAYSTATION 4 KONZOLA
Svi imamo hobije neki su zanimljiviji, a neki malo manje ali svi su zabavni. Uostalom zašto bi imali te hobije ako nam nisu zabavni. Moja dva najdraža hobija su igranje nogometa i provoditi vrijeme za mobitelom ili Playstationom i igrat igre. Ta dva hobija mi ne bi bili zabavni da nema mojih prijatelja s kojima igram ih igram. Nogomet igram i u klubu i radujem se kada pobijedimo utakmicu, a igram igrice kada nemam ništa za radit te kada mi nešto dosadi.
FIGURA IGRAČA
Nogomet najčešće igram popodne kada je toplo i dok god još mogu vidjeti loptu i kuda je vodim. Igrice najčešće igram kada je vani jako hladno i kada je već pala noć. Da bi pobijedio utakmicu u nogometu potrebno je surađivat s svojim suigračima i smislit svoju taktiku kojom ćeš prevariti protivnika. Ista stvar je u igricama. I u igricama moraš surađivat da pobijediš ostale i osvojiš 1. mjesto i nagradu. Ja obožavam ta 2 hobija jer su meni zabavni, moraš surađivat i imati dobru taktiku.

2 komentara:

  1. Super post!¨Jako mi se sviđa na kraju da si napisao da moraš surađivati i imati taktiku.

    OdgovoriIzbriši